Waarom ZON?

Toen we uiteindelijk de mooie stap maakten om ZZP’er te worden, werden we overvallen door wat daar allemaal bij komt kijken:
Clientdossiers, met verantwoorde zorg en alle verplichte onderdelen, indicatiestelling, urenregistratie, facturatie, boekhouding en belastingaangifte. Maar ook met de nieuwe wet BIG II die komt, de verplichte deskundigheidbevordering, het bekwaamhouden van je handelingen en aftoetsen. En natuurlijk alles in het kader van de Wkkgz en AVG, van onafhankelijke klachtenfunctionaris en geschillencommissie tot hoe je met incidenten omgaat en de PDCA toepast en hierbij de privacy niet uit het oog verliest. Het aanvragen van de keurmerken via KIWA, en straks de HKZ, de verplichte modelovereenkomst opdrachtgever om werkgeverschap uit te sluiten, de ondernemerscriteria, wie vervangt jou bij onverwachts verzuim, waar haal je protocollen vandaan, hoe bouw je pensioen op, welke verzekeringen heb je nodig, hoe regel je het met je zorgverzekering als je geen werkgever meer hebt?

Al met al bleek het een “jungle” van informatie, misinformatie en lidmaatschappen en daarnaast ook veel kwantum korting die wij als twee ZZP’ers niet kregen.
En zo ontstond het idee van ZON: Alles wat je als helpende, verzorgende of verpleegkundige ZZP’er nodig hebt onder één dak, waarbij je zelf bepaald welke modules jij wilt en welke niet, maar wel gebruik kan maken van kwantumkorting.

Via ons verzekeren? Wij regelen het? Liever via een ander bedrijf, ook dat is ok!
Heb je een vraag over de Wkkgz, zonder direct onze module Wkkgz aan te schaffen?
Wil je even intercollegiaal overleg, of een extra paar handen in een lastige situatie?
Heb je begeleiding nodig omdat je een beroepsopleiding doet?
Zoek je coaching om op een opdrachtgever af te stappen of met een ander doel?
Wij denken met je mee en proberen jou te ontzorgen, want dat is ZON: Persoonlijk en benaderbaar om jou als ZZP’er in je kracht te zetten.

Op dit moment bieden we een aantal modules aan, en een aantal zijn nog in ontwikkeling. Daarnaast hebben we misschien wel iets over het hoofd gezien, waarvan jij vind dat het enorm handig is: Bel ons gerust, dan gaan we kijken of we dat ook kunnen realiseren, want ons motto is:

“Compleet Ontzorgd”